Szállítás
Minden tőlünk telhetőt megteszünk, hogy a megrendelt termékek a lehető leghamarabb eljussanak hozzád!
Itt megtudhatod, hogyan alakulnak a szállítási költségek és mire érdemes figyelned, hogy mielőbb kézhez kaphasd a csomagodat.
Milyen szállítási lehetőségek közül választhatok, és mennyibe kerülnek?
Választhatsz házhoz szállítást, ebben az esetben a GLS futárszolgálat viszi ki neked a csomagod, az alábbi szállítási díjak mellett:
-
Előre fizetés esetén (átutalás, bankkártyás, illetve PayPal fizetés) a szállítási díj Magyarország területén belül 1.490 Ft;
-
Utánvétes fizetés esetén 1890 Ft
-
24.990 Ft feletti vásárlás esetén a fuvar költségét átvállaljuk tőled, azaz a szállítás INGYENES.
(Az ajánlat visszavonásig érvényes és a változás jogát fenntartjuk.) -
Külföldi szállítási kondícióinkat itt találod.
Választhatod azt is, hogy személyesen veszed át rendelésedet márkaboltunkban. Ebben az esetben nincs szállítási költség.
Ha személyes átvételt választottam, hova és mikor mehetek érte?
Budapesten a Liliputi márkaboltban személyesen, díjmentesen át tudod venni a csomagod.
A címért és a nyitvatartásért kattints ide!
A központi raktárunkban készleten lévő, személyes átvétellel megrendelt termékek a megrendelés időpontjától függően keddi vagy a pénteki naptól vehetőek át.
A hétfő 11.00 óra és csütörtök 11.00 óra között leadott rendelések rendszerint pénteki naptól, míg a csütörtök 11.00 óra és hétfő 11.00 óra között leadott rendelések a következő keddi naptól vehetőek át márkaboltunkban.
Fontos: az áru márkaboltunkba történő megérkezéséről mindig e-mail értesítőt küldünk.
Ezt kérjük minden esetben várd meg, mert ha előbb elindulsz, még nem biztos, hogy át tudod azt venni!
Mikor szállítják ki a rendelésem?
Házhoz szállítás esetén a készleten lévő termékek szállítási ideje 2-3 munkanap bankkártyás fizetés esetén, utaláskor pedig az összeg beérkezésétől számított 2-3 munkanap. A kiszállítás előtti napon a futárszolgálat e-mailben és sms-ben értesít a kiszállítás tényéről. Ha ennek ellenére nem sikerül a kiszállítás, 1 újbóli alkalommal próbálkozik a kiszállítással.
Kérjük, a megrendelésed kiszállítási időpontjára kiemelten figyelj, hiszen kétszeri sikertelen kézbesítés után a megrendelést meghiúsult rendelésnek tekintjük. Ilyenkor a megrendelésed törlésre kerül és nem áll módunkban újból megkísérelni a kiszállítást.
Több terméket rendeltem, de az egyik nincs készleten. Mikor kapom meg a csomagom?
Ebben az esetben a rendelésed csak akkor kerül kiszállításra, amikor az összes termék elérhető lesz (a termékoldalon mindig feltüntetjük, készleten van-e az adott termék és ha nincs, akkor mikorra várható). Részteljesítésre, tehát a készleten lévő termékek azonnali kiszállítására csak extra szállítási költség megfizetése mellett van lehetőség. Ez ügyben kérjük vedd fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal.