Csere

A Liliputi márkaboltban vásároltam, hogyan tudok cserélni?

A vásárlástól számított 3 munkanapon belül kicseréljük neked a sérülésmentes, csak beltéren próbált, eredeti csomagolásával együtt visszahozott terméket. A cseréhez kérjük, mindenképp hozd magaddal az eredeti vásárlást igazoló blokkot, vagy számlát.

 

A Liliputi webshopban vásároltam, hogyan tudok cserélni?

Arra kérünk, mielőbb vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal. A legegyszerűbb, ha írsz nekünk egy e-mailt, megnevezve benne azt a terméket, amit vissza szeretnél küldeni, és azt, hogy mire szeretnéd cserélni. Ne felejtsd el megadni a rendelésed számát is! Természetesen arra is lehetőség van, hogy a megrendelt és még nem használt terméket személyesen vidd vissza a márkaboltunkba. 

 

Még nem kaptam meg a rendelésem, de meggondoltam magam, más terméket szeretnék. Mit tudok tenni?

Ha véletlenül rossz méretet választottál, vagy a megrendelés utáni órákban gondoltad meg magad, nem kell megvárnod a csomag kézbesítését! Vedd fel velünk minél előbb a kapcsolatot, mert lehet, hogy még postázás előtt módosítani tudjuk a rendelésed.

 

Már megkaptam a rendelésem és cserélni szeretnék. Hogyan tudom visszaküldeni a csomagot?

  • Ha a webáruházunkban vásárolt, cserélni kívánt termék értéke nem haladja meg a 25 ezer Ft-ot ÉS az átvételtől számítva nem telt még el 3 munkanap:

Ebben az esetben lehetőséget adunk, hogy a terméket cserefutárral küldd vissza nekünk. Ez azt jelenti, hogy a választott új terméket ugyanaz a futár szállítja ki neked, aki egyúttal el is hozza a cserélendő terméket. A csere iránti igényedet az ügyfélszolgálatos elérhetőségeinken tudod jelezni. A legegyszerűbb, ha e-mailt küldesz nekünk arról, mit szeretnél visszaküldeni és mit kérsz helyette. Kérjük, tüntesd fel az üzenetben a rendelési számot is. Árkülönbözet esetén lehetőség van ráfizetésre, illetve részleges visszafizetésre is, amiről szintén az ügyfélszolgálatunkkal tudsz egyeztetni.

A cserefutár oda-vissza költsége:

  • Átutalással: 1.990.- Ft,
  • helyszínen, a futárnak készpénzben, vagy bankkártyával fizetve: 2.390.- Ft
  • Ha a webáruházunkban vásárolt, cserélni kívánt termék értéke meghaladja a 25 ezer Ft-ot VAGY a vásárlás óta már eltelt 3 munkanap, de még nem telt el 14 munkanap:

Ebben az esetben a cserefutár lehetőségét sajnos nem tudjuk biztosítani, de továbbra is tudod gyakorolni a fogyasztóvédelmi törvény által biztosított elállási jogodat, azaz vissza tudod küldeni nekünk, vagy vissza tudod vinni a márkaboltunkba a nálad lévő, cserélni kívánt, sértetlen terméket és külön meg tudod rendelni vagy személyesen meg tudod vásárolni azt, amit szeretnél helyette. Az új rendelést bármikor le tudod adni a webshopunkban, nem kell megvárnod, amíg a csomag megérkezik hozzánk. Legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésünktől számított 14 napon belül a termék árát a kiszállítási költséggel együtt visszafizetjük neked. A visszaküldés és a pénzvisszatérítés menetéről lentebb olvashatsz minden fontos információt, illetve az ÁSZF-ünk nyújt teljes körű tájékoztatást. 

  • Ha a csomagod átvétele óta több, mint 14 nap telt el:

Ebben az esetben az elállási jogodat már sajnos nem tudod gyakorolni. Azt javasoljuk, csatlakozz a zárt facebook csoportunkhoz, ahol lehetőséget és platformot biztosítunk új vagy használt Liliputi termékek adás-vételére.

 

Mire kell figyelnem, ha cserélni, vagy visszaküldeni szeretném a rendelésem?

Csere szolgáltatásunk csak abban az esetben vehető igénybe, ha a vásárolt termék tiszta, sérülésmentes, csak beltéren próbált, utcán nem használt és hordási nyomok sincsenek rajta. A terméket ne mosd ki, ha ez már megtörtént, sajnos nem tudjuk cserélni. Kérjük, a rendelésed az eredeti termékdobozában tájékoztató füzetekkel együtt, megfelelő védelmet biztosító csomagolásban, címkével együtt küldd vissza hozzánk. Kabát és hordozó esetén ellenőrizd, hogy a termék minden kiegészítője benne van-e a dobozban. Ne a termék dobozát használd csomagolóanyagként, mert az arra ragasztott matricák és a szállítás közbeni pakolás miatt az megsérülhet, - a legegyszerűbb, ha visszateszed abba a szállító dobozba, amiben megkaptad a futártól.

Ha a termék sérült, szennyezett, újraértékesítésre alkalmatlan (a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő) állapotban kerül vissza hozzánk, akkor az ebből eredő értékcsökkenésért te viseled a felelősséget, ami magában foglalhatja akár az elállásra való jogosultság elvesztését is.

Visszaküldés

 

Visszaküldeném a rendelésem. Meddig tudok elállni az online vásárlástól?

A fogyasztóvédelmi törvény által biztosított, indoklás nélküli elállás joga az internetes áruházunkban megrendelt termék kézhezvételét követő 14 napig illet meg. Akkor is élhetsz ezzel a joggal, ha a megrendelt terméket a Liliputi márkaboltban vetted át. Az elállási jog a megrendelés pillanatától kezdve megillet, így akár már a kézhezvétel előtt is jelezheted, hogy elállnál a vásárlástól.

Amennyiben úgy döntesz, hogy szeretnéd a terméket visszaküldeni nekünk, mielőbb, lehetőleg írásban, jelezd azt ügyfélszolgálatunk felé. Írhatsz nekünk egy szabad szöveges e-mailt, vagy használhatod az ÁSZF-ünk mellékletében szereplő elállási nyilatkozatot is.

 

Jeleztem az elállási szándékomat. Hogyan küldjem vissza a rendelésemet?

Az elállási szándékod jelzése után 14 napod van arra, hogy visszaküldd a terméket. Kérjük, a terméket tisztán, sértetlen állapotban küldd vissza, ne legyenek rajta hordási nyomok, sérülések. Használd azt eredeti csomagolást, amiben a termék érkezett hozzád.

Kérjük, semmiképpen ne hordd és ne is mosd ki a visszaküldeni kívánt terméket, mert csak, újraértékesítésre alkalmas állapotú, legfeljebb beltéren próbált termékre tudunk teljes visszatérítést adni. Amennyiben a terméket nem ilyen állapotban kapjuk vissza, a szerződéstől történő elállási igényednek nem tudunk eleget tenni, vagy csak értékcsökkentett összeget tudunk számodra visszatéríteni.

 

Hova küldjem vissza a rendelést?

Két lehetőséged van a rendelésed visszajuttatására (Kérjük, bármelyik lehetőséget is választod, előtte jelezd írásban ügyfélszolgálatunk felé elállási szándékodat):

  • Visszaküldheted központi raktárunkba: Liliputi raktár, 9700 Szombathely, Széll Kálmán utca 14.
    Fontos: a feladás költsége téged terhel és te felelsz a csomagért addig, amíg az a raktárunkba nem érkezik, úgyhogy őrizd meg a feladóvevényt. Más telephelyünkre küldött, utánvételes vagy postán maradó csomagokat
    nem áll módunkban átvenni.

  • Beviheted személyesen a márkaboltunkba is (kérjük, ide postán ne küldj csomagot): Liliputi márkabolt, 1024 Budapest, Lövőház utca 32.

 

Mikor kapom meg a visszatérítést? Visszakapom a szállítási költséget is?

Ha a termék megérkezett hozzánk, megvizsgáljuk, és ha sérülésmentes, újraértékesíthető állapotban van, akkor a termék teljes árát és a kiszállítási költséget legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésünktől számított 14 napon belül megtérítjük neked az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal megegyező módon. Ha ettől eltérő visszafizetési módot szeretnél, kérjük jelezd felénk!

Az utánvét költségét nem áll módunkban visszafizetni.

Ha egy rendelésből nem az összes megrendelt tételt küldöd vissza, akkor a szállítási költség nem jár vissza.

Az internetes áruházunkban történő vásárlásra vonatkozó szerződéses feltételekről bővebben az ÁSZF-ünkben tájékozódhatsz.

Ügyfélszolgálatunkat a +36 70 882 0784 telefonszámon vagy az info@liliputi.hu email címen éred el.