Baba határok nélkül – utazás a világ körül I.

Ez a történet egy végtelen utazásról szól, hajóstoppolásról a világ végére, sárkánnyal táncolásról és arról, hogy az álmok valóra válhatnak. És képzeljétek, egy kisfiúról is szól.

Hugó baba

Ez a történet néhány hete egy napos kedd délután kezdődött, amikor Tekla, a Liliputi kreatív és közösségi média marketing felelőse kihúzta Zoét a csávából egy váratlan üzenettel. Sűrű időszak volt. A Kanári-szigeteki utunkra készültünk, Joshua a LoveRevolution című új albumához írta a szólógitárt és egy matricán dolgozott a blog regényéhez, “Carlos Springfield – Life is nothing”-hez. Zoé a gyerekkönyvünk, Lola és a Fagyi Összeesküvés illusztrációit festette, amikor elkezdődött a balhé. A kutyáink ugattak, Zoé hátrafordult és felrúgott egy bögre borsmenta teát, ami a matricára ömlött. Joshua nagyon mérges volt, amikor a telefon felvillant.

Tekla írt nekünk: “A Liliputinál dolgozom, de meg kell mondanom őszintén, nem onnan van az ismerettség. Évekkel ezelőtt egy magyar női magazinban megjelent rólatok egy cikk, amit én elolvastam és teljesen magával ragadott a történetetek. Követtem a blogotokat is, mindent elolvastam, imádtam. Aztán valahogy elfelejtődött az egész. Amikor megkaptam az e-mailt a Liliputinál, amiben elküldted az írást és a képeket, majdnem elájultam, nem hittem el, hogy van ilyen véletlen.”

Tekla jól emlékezett. Négy évvel ezelőtt írtunk egy cikket a Marie Claire-ben az életünkről, utazásainkról és a művészetünkről Tengerpart négy keréken címmel.

Keleti Zoé

Ezután a cikk után rengeteg minden történt. Felépítettük az otthonunkat Észak-Portugália gyönyörű természetvédelmi övezetében, rájöttünk, hogy kinőttük ezt az álmot, egész Európát beutaztuk, majd egy másik lélek csatlakozott hozzánk. Zoé várandós lett, az első fiunk, Hugó úton volt.

Magyarországra költöztünk, ahol Hugó egy születésotthonban jött világra. Egy csodálatos és nagyon különleges nap volt, amit soha nem fogunk elfelejteni és ami nagyon boldoggá tett minket.

Hugó Baba

Felícia, a bábánk és Hugó

Már régóta eldöntöttük, hogy az utazásunk soha nem fog véget érni. Sokszor hallottuk, hogy lehetetlen egy babával utazni. Nos, a négy együtt töltött hónap alatt négy országot látogattunk meg, utaztunk kocsival, repülővel és vonattal. Fantasztikus élmény volt, Hugó és mi is imádtuk.

Hugo Liliputi hordozóban

A kéthetes németországi utunkról májusban elküldtünk egy rövid cikket a Liliputinak. Ez volt, amikor Tekla ismét hallott rólunk. Ha szeretnétek többet olvasni erről, itt a link: Coming home.

Keleti Zoé és Hugó a pályaudvaron

Már ezelőtt is lelkes használói voltunk a Liliputi termékeinek. Ezért eldöntöttük, hogy együttműködünk a Liliputival és ezen a blogon is írunk az utazásunkról a Kanári-szigetekre, képekkel az Északi-tenger partján, a holland tulipánmezőkön, a francia primavérán, Portugália hegyeiben, Dél-Spanyolországban… és ott, ahova a szél fúj minket.

Az utazás első lépése az volt, hogy aláírjuk az egyik portugál telkünk adásvételi szerződését. Így vonattal Budapestre utaztunk…

Hugó Liliputi Csatos Hordozóban

… és Portugáliába repültünk.

Hugó baba a repülőn

Az egyik legfontosabb dolog az utazásaink alatt, hogy Hugó jól érezze magát. Ebben a legtöbbet a Liliputi Csatos Hordozó segít nekünk.

Hugó baba hordozóban

Amikor Németországba mentünk vonattal, a babakocsit is magunkkal vittük, amit végül soha nem használtunk és csak felesleges teher volt.

Babakocsi és babahordozó

Ez alkalommal, amikor Portugáliába repültünk, csak a csatos hordozó volt nálunk és egy pillanatra sem bántuk meg ezt a döntést.

Így megcsodálhattuk Budapestet…

Liliputi Csatos Hordozó Matyó

…Portó legnagyobb fesztiválján, a Sao Joao-n ünnepelhettünk…

Zoé és Hugó baba az éjszakában

felfedezhettük a varázslatos völgyünket…

Keleti Zoé és Hugó baba

és még a felszállás a repülőre sem jelentett gondot.

Zoé és Hugó a reptéren

Egy másik helyzet az utazás alatt a pelenkacsere. De a Liliputinak itt is van egy nagyszerű ötlete: a Liliputi Pelenkázó Alátét. Így a hasznos dolgokat összeköthetjük a kellemesekkel.

Hugó baba Liliputi pelenkázó alátétben

Mi az utazás alatt is védjük a környezetet. Csak mosható pelenkát használunk és imádjuk.

Száradó ruhák

Nagyon fontos az is, hogy ne legyünk szégyenlősek. Egy gyermekét tápláló anyánál nincsen természetesebb és szebb dolog a világon.

Szoptatás

Ha többet szeretnél olvasni a kalandjainkról, látogass meg minket a Blueberry Beach-en vagy kövess minket a Facebook-on és az Instagram-on!